Uraloğlu: Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gemi hareketleri takip ediliyor
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin yakından takip edildiğini ve gemilerle iletişimin sürdüğünü açıkladı.
Yayınlanma:
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini ve gemiler ile vatandaşlarla sürekli iletişim halinde olunduğunu açıkladı. Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını bildirdi. Uraloğlu, Bölgede bulunan 7 gemide 177 Türk vatandaşının görev yaptığı, bir geminin ise Türk bayrağı taşıdığını belirtti.
Hibya Haber Ajansı
Bu site deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca çerez(cookie) kullanmaktadır. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için çerez politikası ve aydınlatma metni sayfalarını gözden geçirebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.